Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 4 mars

Kategori: +++

jag hatar att se min käraste må dåligt, jag får på riktigt jätte ont i hjärtat. vet inte riktigt var jag ska ta mig till, för jag vet så himla hur ont allt kan göra. men ibland måste man få må dåligt och då är det viktigt att man har vänner eller andra som hjälper en upp. jag tänkte extra mycket igår på vilka fina människor jag har omkring mig, säger det för sällan. men igår visades den äkta vänskapen som inte många får vara med om. men du vet att du alltid har oss, dygnet runt. vi tar emot dig dom dagarna du bara vill falla, för vi är dina vänner och vi älskar dig!
finaste ♥ ( jag är bäst på paint, hehe.)

skolan var otroligt ovärd idag, 2 timmar var vi där! hade idrott och sen tittade vi på film på geografin. jag tog bussen ner på stan med några härliga brudar och vi gick till hembagarns och tog en fika.. ett ställe jag aldrig kommer gå till igen, värdelöst. håller mig till coffee :) hihi. åkte bussen hem med carro och vi stötte på emsis. nu är jag iallafall hemma och det enda jag vet är att jag ska träffa bezlon ikväll, kanske vara med mina andra brudar eller göra något annat.. jag vet ärligt inte, hihi.
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: