Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 25 mars

Kategori: +++

har precis kommit in från en 45 minuters powerwalk med zelinn här uppe i sthlm. det roligaste är att jag inte hittar runt i det här kvarteret så jag gick bara och chansade lite på olika gator osv. men som sagt, jag hittade hem! det är faktiskt kallare här uppe än nere i katrineholm... jag fryser jätte mycket så jag håller på och fyller upp ett badkar. älskar att pappa har badkar, vi har inte det hemma hos mamma så det saknar man skapligt mycket. det är bara jag och zelinn hemma här nu, pappa och anna-karin är i alperna men droppar in här imorgon! tror jag ska ta en sväng in till stan imorgon eller på söndag. måste köpa lite stuff! menmen, nu är det baddags!
/felicia

jag & catarinacatten ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: