Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 19 juni

Kategori: +++

jag är leeeeeeedig idag! åh så skönt, jag och min fina kusin elin sov till 12! jag fick sluta 15 igår, hur lycklig som helst skuttade jag till söderstadion och fick se världens bästa hammarby vinna mot värnamo! grymt. elin åkte med oss hem efter matchen, vi åt god mat och tittade på filmen unknown. sedan tog vi en promenad med zelinn och tillslut sov vi! mysig kväll med världens bästa kusin. idag ska jag bara slappa och sen fixa mig inför personalfesten ikväll. men ska bara vara där ett par timmar för sedan åka hem och hämta zelinn. 22.06 går tåget mot katrineholm. imorgon ska jag färga håret och sen ska jag umgås med mina vänner tills jag måste åka tillbaka till stockholm igen. sedan består resten av veckan av jobb, t.o.m på midsommarafton..
nu ska jag fixa lite :)
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: