Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 8 juni

Kategori: +++

snacka om att jag känner min klass rätt, vi var 4 st som kom till paddlingen. för dom andra är bittra människor som tror att det är lärarens fel för att det blåser.. haha. förstår mig inte på människor ibland :) menmen, alla tänker olika!
vi paddlade iallafall vi 4 och läraren. det var helt okej faktiskt. fint väder och så. hade varit mycket roligare om alla hade varit med. igår kväll åkte alla tjejer ut till tvillingarna för lite bad i poolen och bastning. vi åt tacos och hade det allmänt trevligt också. vi var några som sov över. idag har vi haft poolhäng hos sarah sedan kl 10. otroligt skönt väder och underbart sällskap. nu ligger jag och maja i soffan hemma och väntar på mat. senare tror jag att vi ska träffa några brudar igen. får se vad som sker ikväll!
/felicia

bild från götet! jag och min bästa ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: