Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 22 juni

Kategori: +++

dagarna flyter på, jag jobbar och står i. har fått stått i cafeterian nu flera dagar i rad.. känns mycket bättre faktiskt. det är inte lika mycket som man behöver lära sig där som att servera gäster hela tiden. känns bra, tack och lov. efter jobbet idag kilade jag över till mitt nya gym på östermalm. det var helgrymt! med bassäng och grejer, kanske man kan simma lite. haha! men det är ju bra träning :) körde 1 timme på gymmet innan jag blev helt slut. men det blir man av att jobba 8-10 timmar utan mer än 5 minuter paus. sjukt att jag faktiskt fixar det! trodde jag aldrig. men det gör jag! imorgon börjar jag 16, fy sjutton så skönt med sovmorgon! men har mycket att fixa innan också. så måste kliva upp skapligt ändå. sen jobbar jag väl kvällen och lite in på natten tror jag.. hoppas att det är några timmar bara, eftersom fredagen består av ett 13 timmarspass.. midsommarafton, första som jag missar.. vill inte ens veta vad andra ska göra, blir så avundsjuk! menmen. får ta igen allt senare som jag missar. får fixa en midsommarafton till :)) hihi. nej nu ska jag lägga mig och kika på tvn. nattinatti!
/felicia

hammarby vann idag igen! gjorde dagen mycket bättre :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: