Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 15 juni

Kategori: +++

första jobbdagen är avklarad, nu är det bara 200000 st kvar.. haha, inte riktigt men det känns så. jag hade nog faktiskt hellre skippat att jobba och bara softa hela sommaren, för det är faktiskt mitt sista sommarlov det här. menmen, pengar behöver man och att lära sig att servera öppnar många dörrar i framtiden. och lite lov får jag allt. typ 2 veckor.. varav en spenderas i alanya. underbart. nej men varje dag kommer jag inte jobba iallafall. det känns som om mina dagar kommer se ut såhär nu under sommaren - jobba från 10 fram till minst klockan 18, komma hem och äta mat sen sova. haha.på lördag ska jag jobba från 8-23 :) den ni! haha, sjukt. jag ber till gudarna att det inte alls är så många timmar vi kommer att få jobba.. jag saknar mina vänner redan.. och jag träffade två av dom imorse! haha. hur ska det här gå? menmen, dom har lovat att dom ska komma och hälsa på mig och sen ska jag så fort jag får chansen och är ledig mer än 1 dag åka ner till dom. hihi. nej nu ska jag och mina döda vader sova.. så godnatt people!
/felicia

saknar innebandyn ♥

Kommentarer

  • jullan säger:

    <3

    2011-06-16 | 13:47:22

Kommentera inlägget här: