Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 13 juni

Kategori: +++

varenda liten sekund den senaste veckan har jag spenderat med mina underbara vänner! vi har festat, solat, badat, myst och massa annat roligt. jag har verkligen njutit av min sista dagar innan allvaret drar igång.. onsdag kör jag fram till 14 augusti. 2 månader av jobb, yeey. men det är pengar, pengar som jag ska ha fruktansvärt kul för. hihi. typ spara till studenten osv. men jag kan ju säga att jag kommer vara så värd alanya resan med brudarna efter allt jobb! nu sitter jag i soffan i sthlm hos pappa, har flyttat upp hit redan. imorgon ska jag på läkarkoll, någon koll man måste göra för att få jobba på båt. sen får jag besök av två av mina pinglor, carro och sarah ska sova över hos mig. men pinglorna ska iväg på konsert så vi kommer inte träffas så mycket! men vi får spendera några timmar på stan ihop imorgon iallafall :) trevligttrevligt. nej nu orkar jag inte skriva mer.
ha det bra, bättre och bäst :D
/felicia
bild från ett tag sen, jag och två av mina babes!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: