Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 3 juni

Kategori: +++

godmorgon alla fina!
jag har sovit som en gud inatt, otroligt skönt! det gjorde inte min rumskamrat sabina, hihi. nu sitter vi och väntar på en brakfrukost som håller på att göras i köket. igår åt vi god förätt och varmrätt! sen satt vi och snackade på balkongen och till sist kolla vi på film. otroligt mysigt. idag står det shopping på schemat för mig och sabina, undeeerbart. en heldag på stan i göteborg, vad mer kan man begära? ikväll blir det middag med nettis och ove inne i stan också. sen har jag och sabina en bio bokad, baksmällan 2! sägs vara jätte bra. imorgon är det dags för liseberg!!! jippi! sen på kvällen ska vi förmodligen på håkan hellström som spelar i någon park här i göteborg. jag är inget fan av han, men tror att det kan vara mysigt att sitta i en park med folk och sen spelar han lite skön musik i bakgrunden. nu ska jag fixa till mitt trollhår! ha en fin dag alla ni fina läsare :)
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: