Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

24 juni, midsommarafton

Kategori: +++

glad midsommar på er mina fina läsare!

hoppas ni får en grym dag och kväll. jag hoppas jag får det lite roligt på jobbet iallafall! vi som jobbade kväll igår fick sovmorgon till 15 idag, skönt!
igår gick det otroligt bra på jobbet, aldrig gått så bra! det var riktigt kul. jag och min kollega elin hade hand om ett sällskap på 20-30 pers som var hur trevliga som helst. danskar, norskar och några svenskar! verkade som om alla hade det riktigt kul faktiskt, och då känner man sig nöjd!
idag jobbar vi till 23-24. sen är jag ledig lördag & söndag. så behövligt faktiskt. på mina lediga dagar ska jag umgås med kim och alexandra. tror vi ska mötas inne i stan och ta någon mysig fika och så, sen ta oss hem till någon av oss och bara ha en myskväll. mina saknade barndomsvänner! ♥
nej nu ska jag ta och fixa till mig inför jobbet!
/felicia

saknar eeeeeeeeeeer ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: