Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 5 juni

Kategori: +++

doktorn igår hade helt fel, han är dum. han sa att jag inte hade någonting i handleden och skulle bli bra om ett par dagar. min handled är helt inflamerad och kommer ta minst 10 dagar att bli bra igen. och det har redan gått 10 dagar.. så nu äter jag tabletter och är sjukskriven till nästa fredag. sen får vi se hur det går. men det borde bli bra sen! det hoppas jag sååå mycket. ska möta alexandra runt 6 och åka till min båt och lämna mina sjukintyg till min chef och sen ska vi hem till alex. imorgon ska vi om det blir bra väder som det står sola och bada. och senare på kvällen ut med några sköna people på sjön. tror vi ska stanna vid någon mysig ö för att grilla och så. ska bli grymt! nu ska jag vila lite, har varit uppe sen tidigt imorse! passet blev så fult, haha.men ska inte visa det för folk som tur är, bara för passkontroller! kul att se att jag är 173 cm också. det visste jag inte, hihi.
ha en fin dag i det fula vädret!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: