Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 3 juli

Kategori: +++

min sjukskrivna vecka är över, och jag hoooppas att jag klarar av att jobba imorgon. men jag måste ju säga att jag har njutit av min lediga vecka otroligt mycket. den har spenderats med otroligt fina människor som har varit väldigt saknade. alexandra, kim & bea. jag åkte ner till k-holm i torsdags och i fredags kom alexis ner till mig från sthlm. så vi spenderade mycket tid med bea och min familj. sola har jag hunnit med, fått färg har jag.. men den kommer förmodligen att försvinna innan jag skulle behöva den som mest. till alanya, 21 augusti. tjejooooor, jag är så grymt taggad! mindre än 2 månader kvar nu, alltså tänk känslan när vi står där på flygplatsen och ska åka. jag längtar så det pirrar i magen :) hihi. var på hammarby-öster idag! och hammarby vann med 2-1, var länge sen jag var så glad. har skrikit så halsen gör ont. nu ska jag kolla vidare på tv och bli rädd ännu mer för filmen är läskig.  och jag är en fegis.
hejdååhejdååå
/felicia

har sen liten haft dig i hjärtat
dig ska jag följa tills jag dör

Kommentarer


Kommentera inlägget här: