Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 17 juli

Kategori: +++

ännu en jobbdag avklarad! dagen har bestått av vattenkrig och springades i korridorerna med matroserna, haha. och sjäälvklart jobb också. hade faktiskt riktigt kul.. vill vara matros istället och ha vattenkrig varje dag.. när inte chefen är i närheten, hihi! nej jag skoja, jag ska aldrig springa i korridorerna på båten igen! jag lovar, hihi. båten var iallafall helt full idag, så man hade saker att göra hela hela hela tiden. nu är jag ledig måndag och tisdag. känns skönt, så jag kan vila lite så jag inte hostar sönder min hals. nu ikväll efter jobbet träffade jag alexandra, vi åt god mat och fikade! var hur mysigt som helst. gick förbi paow också! hon tittade på mig jätte mycket och jag blev som ett litet barn och bara stirrade på henne och blev typ hur överlycklig som helst. sen log vi båda två! haha. hon är typ min idol, haha! min och majas. jag ville gå fram till henne och ta kort och allt men jag fick tydligen inte det för alexandra, hon skulle då skämmas sa hon!? hur kan man skämmas.. ångrar som fan att jag inte tog kort med henne! hihihih.
men nu ska jag.. jag vet inte vad jag ska göra! men inte blogga mer iallafall.
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: