Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 6 juni

Kategori: +++

det blev lite ändrade planer idag, min kära vän alexandra blev lite besviken på mig. jag dissade båtutflykten för att kunna åka hem och titta på min lilla emsis som sjöng med körslaget på allsång på djulö ikväll. hade en riktigt bra kväll faktiskt. var med min fina bea där och massa andra vänner till familjen. var så mysigt! har lekt en hel del med alla barnen, tagit kort tillsammans med andreas johnson( blev som ett litet barn) för han är såå snygg. han sa att jag var vacker, så kanske han sa till alla meeen jag tar åt mig. så är det bara! haha. jag har tre snygga autografer på armen också, av 3 vänner. men vafan, lika bra! snyggt blev det. måste kännas sjukt att få skriva autografer! jag skriver så fult så jag skulle inte göra det.. haha. som min underskrift på passet, alltså ni ska se. en 5 åring hade gjort det snyggare. nej nu vet jag inte vad jag snackar om! ...
godnatt på er :) ♥
/felicia

finaste ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: