Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 16 juni

Kategori: +++

min blogg är ganska död.. men ska försöka bättra mig. nu är jag iallafall tillbaka på jobbet igen efter flera veckors sjukskrivning. handleden mår iallafall bra nu, men fortsätter äta mina tabletter tills dom tar slut. vill ju liksom inte chansa. fick en tankeställare idag när jag stod i cafét med en 12 årig tjej som hjälpte till, en gubbe står och ska betala och frågar om det är min dotter? 12 årig tjej liksom, jag är 17 åååår! haha. eller ja, 18 snart. hur jävla gammal ser jag ut egentligen? haha. hur kan man se såå fel!? jobb imorgon igen sen är jag ledig måndag-tisdag. sen rullar det på som vanligt igen. ska försöka hinna med att träffa alexandra och kim , hoppas på imorgon kväll. lite bio och uteserveringsmys efter jobbet. måndag ska jag umgås med apepape. ska bli kul!
min vecka nere i katrineholm har varit världens bästa vecka, har nog aldrig uppskattat så mycket att få vara med mina varenda sekund som då. alanya säger jag bara. alla de bästa på samma underbara ställe med det jag älskar,  sol & bad och sååklart party! lite mer än 1 månad kvar nu, bara att hålla i och kämpa som tusan.
nej nu ska jag sova, trött som få!
/felicia

under veckan har jag bl.a.
kollat på emsis med sitt team gabriel på allsång på djulö med dessa tre söta töser!


dansat med pullan!


ätit mysiga frukostar med fina kååmpisar!


åkt båt till en mycket mysig ö där en hel kväll spenderades, kalaskul!



varit på den mysiga ön!




spenderat varenda liten sekund med min babe till höger här!


varit på smultronstället mina 13 andra fina människor, även spelat minigolf i mysiga söderköping.





gosat med världens finaste hundar!





tittat på fina himlen i katrineholm, att något kan vara vackert där!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: