Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

ungdomar..

Kategori: +++

alla katrineholmare, jag måste säga att nu har vi alla börjat spårat totalt. man säger att man hatar folk man aldrig träffat, men snackar skit om folk man inte känner eller någonsin har träffat. man irriterar sig på minsta lilla och är bitter för allt! jag ska inte säga att jag är oskyldig för att aldrig sagt ett ont ord om en människa, det finns människor jag inte tycker om! men ärligt jag står för det. jag hatar skitsnack, snack man vågar säga när man är med andra och sen när man står framför någon så vågar man inte säga ett skit. dags att fundera på vad man säger och inte "hata" alla människor man just inte umgås med varje dag. tillslut kommer denna stad vara uppdelad i 1000 olika gäng och alla kommer hata varandra. folk man inte tycker om, VARFÖR lägga ner tid på att ens nämna människans namn! när man kan totalt skita i den och inte ha något att göra med den. jag tror alla skulle sluta vara så bittra och inte hata så mycket! sitt inte och säg, den personen har blivit dryg eller den är förändrad när du inte ens gett chansen till att prata med den själv. skaffa din egen uppfattning om folk , du kommer att bli förvånad. kom igen nu katrineholm! tack för mig!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ape behöver komma tillbaka till ktown och vara lite crazy !

    // Ape

    2011-01-20 | 06:40:27
  • sabina säger:

    tycker du kan flytta tillbaka till flen istället, mycket bättre ;) haha puss!

    2011-01-20 | 08:52:10

Kommentera inlägget här: