Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 4 januari

Kategori: +++

2 kvällar/nätter i rad har jag bara legat hemma i min säng och tittat på film, helt själv! haha.. så rolig är jag! i söndags kväll tittade jag på the town som är förövrigt är en grymt bra film och igår låg jag och grät lite till my sister´s keeper. jag har försökt att bli av med min hosta och förkylning men har inte lyckats så nu ger jag upp! ikväll ska danijela firas som fyller 18 år idaaaag! sjukt.. jag vill ocksåå! men ett otroligt stort grattis till dig underbara vän!
jag ska om ett tag ner på stan med mamma och fixa lite sen hem till jullan som ska hjälpa mig med håret och sminkningen till ikväll! det kommer bli en grym kväll, det veeet jag!
ha en fin kväll ni med..
pusss
/felicia

grattttttttiiiiis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: