Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 2 januari

Kategori: +++

ett nytt år, nya möjligheter!
jag hade världens bästa nyårsafton med underbara människor!
jag är förvånad att jag fortfarande bryr mig om dig, varför bryr jag mig?
jag stod i mål idag och vi vann med 7-5 och jag kan säga ärligt själv att jag var duktig i mål.
att laget vi mötte ligger en serie högre en oss och jag stod fortfarande i mål.
jag är sjuk och måste upp tidigt för att träna tjejerna imorgonbitti.
vi inventerade idag med herrarna på tempo, var faktiskt ganska kul.
jag firade in ett nytt år utan min bästavän för andra året.
kommer inte hända ett år till har jag bestämt mig för.
mina fina vänner var min hejarklack idag, hjälpte mig massor faktiskt att höra dom heja.
jag vill börja träna som fan, jag älskar att träna.
jag ska sova nu
godnatt ♥

2 cool 4 you

Kommentarer


Kommentera inlägget här: