Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 17 januari

Kategori: +++

kom hem från vemdalen igår runt 7. hade en kanon långhelg i vemdalen om man bortser att jag ramla och vred om högra knät efter 1 timme och 20 minuter i fredags.. när jag låg i backen och inte kunde röra mig, sa jag rakt ut jag kan inte röra benen av panik för jag hade så ont, men jag kunde såklart det. men då var det en ung kille som åkte i världens fart ner till liftarna. han sa att jag inte kunde röra benen så dom skickade en ambulanshelikopter, haha. jag behövde inte riktigt en helikopter.. men dom trodde nog att jag blivit förlamad eller något sånt när jag sa så.. kanske inte riktigt ska säga så nästa gång om jag ramlar igen.. men jag fick åka ner med en scoter för backen. efter ett tag var det bara högra knät som värkte som tusan, så pappa och jag åkte till sjukhuset där men jag hade bara vridit knät lite, alltså inget allvarligt. men ont hade jag!dagen efter kom även smärtan i vaden som jag förmodligen också skadat, men inte tänkt på eftersom knät gjorde döont för stunden. muskelbristning och ett väldigt ömt knä har jag nu, men det blir bara bättre och bättre! så jag är nog tillbaka helt och hållet snart! måste sluta vara så klantig.. det är verkligen bara jag som lyckas! haha..
hade inte så lång dag idag i skolan, maja och jag åkte hem till mig. nu sitter vi och försöker plugga på historian som ska vara klar på onsdag.. den är så svååår! får plugga hela kvällen..
ingen innebandy nu på ett tag, hur ska jag klara mig? ...

jag åkte på rumpan ner för en backe, det gick hur fort som helst och var hur kul som helst! ha.

underbart väder

afterski- elin, jenny och pappa

/felicia

Kommentarer

  • Anonym säger:

    klantarsel, frågan är hur jag ska klara mig? :(

    2011-01-17 | 21:39:44
  • lina säger:

    klantarsel, frågan är hur jag ska klara mig? :(

    2011-01-17 | 21:40:01
    Bloggadress: http://linaasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här: