Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 29 januari

Kategori: +++

dom senaste dagarna har jag varit i skolan, sovit hos maja flera nätter i rad och inte varit i närheten av min egna dator så det har liksom inte blivit några inlägg. men tror alla överlever för det, haha. igår var jag i flen, jag sabina och ida drog hem till daniel som hade fest. det var hur kul som helst att få träffa gamla klasskompisar och andra underbara människor. jag gick med ett leende på läpparna hela kvällen, så lycklig! haha. min gamla grabbar! vi var hemma sent och imorse väcktes jag av sabina!! har aldrig hänt under våra 8 år vi känt varandra. zelinn har flyttat hem till bella och andreas i 1 vecka eller mer.. dom tycker så mycket om henne och hon dom! så nu blir hon bortskämd som tusan kan jag tänka mig :) saknar henne redan, när jag kom hem från jobbet nu ikväll var det så himla tomt.. zelinn pratar ju alltid! haha, hon snackar när hon är glad.. så underbar. min finaste i världen som jag snart ska bära med mig hela livet ut, inte bara i hjärtat utan på min arm.. jag ska tatuera in en liten grej för henne, för hon är inte bara en hund för mig hon är så mycket mer! låter säkert hur töntigt som helst men hon är det bästa jag har. men nu ska jag sova! imorgon klockan 06.00 ska jag upp, ska till romme med lite familj. jag kommer förmodligen var världens mes för jag är rädd att skada mig igen.. men lär ju ha min pappa tjatande på mig så det kommer gå bra! haha.
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: