Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 21 januari

Kategori: +++

veckan har flytit på i skolan, gick faktiskt fort den här gången! skönt det.. igår efter skolan träffade jag lina och vi gick och fixade lite inför hazas 18års present! det var trevligt att få träffa den sköna bönan. jag mötte sedan stina och vi gick hem till henne. lite senare kom resten av brudarna, vi tittade på resor, tittade på handboll och hade det allmänt mysigt. jag somnade först av alla, ungefär 2 timmar innan! haha.. men jag var trött och hade ont i huvudet. imorse hade alla sovmorgon så vi tog bussen vid halv 10. nu sitter jag hemma och gör så gott som ingenting. jag ska snart börja fixa lite inför kvällen som ska spenderas hemma hos robin med sköna människor, ska bli kul! imorgon ska jag jobba mellan 12-15, onödigt kort pass.. menmen :) senare blir det lite party med girlsen och annat soft folk. toppen helg kommer det bli iallafall!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: