Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Kategori: +++

jag har som sagt varit dålig med uppdateringen nu på slutet av veckan så jag tar dag 6 idag istället, kanske dom andra dagarna också eller så fortsätter jag som vanligt imorgon. men till saken..

killar jag faller för, haha. jag skulle säga en typisk svensk kille.. blond, blåögd gärna mycket muskler och tatueringar... det är utseendet som är perfekt men som sagt utseendet är inte allt.
han ska vara snäll men absolut inte för mesig, då får jag panik. ingen toffel eller som säger massa smör saker hela tiden för då spyr jag.. haha! det ska vara lagom så man blir lycklig då gångerna kommentarerna kommer. sen ska han ha humor, kanske inte exakt som min men han ska iallafall kunna skratta och inte vara torr, haha. tycka om sport är ett stort stort plus. träna och så, för att jag älskar det så inte han sitter hemma och glor på en dator eller tvn hela hela dagarna. det är väl ungefär dom jag faller för, sen finns det alltid undantag men det här den absoluta drömkillen.

bild får ni inte, ni får fantisera en bild i huvudet! haha :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: