Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 15 februari

Kategori: +++

idag försov jag mig, min mobil sätter ibland inte igång väckarklockan! och iphone som ska vara så himla bra.. måste fixa till det där. och jag skulle knappt hinna till första lektionen och sen har jag ändå håltimme till halv 1 och vid 1 ska jag vara hos doktorn, sååå jag sjukanmälde mig idag! inga konstigheter liksom.. jag slog i huvudet på matchen i lördags och det började göra massa ont i söndags och igår, men idag är det mycket bättre. kändes som en lätt hjärnskakning. men är glad att det är bra idag, slippa ha ont och må illa. jag ska först ut och gå med hundarna och sen lägga mig och titta på the tourist! som jag har längtat efter att få se den filmen. men nu ska jag klä på mig kläder lite snabbt så jag kan ta mig ut i det iskalla vädret. ha en fin dag! ♥
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: