Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 1 februari

Kategori: +++

åkte till skolan imorse vid 8, sen hem igen efter första lektionen för att få tiden att gå fort, har som alltid 3 timmars hål på tisdagar. suger att jag måste gå på den första lektionen! menmen. åkte tillbaka vid 12 till skolan och sen slutade vi vid 14.15. jag och maja åkte hem till mig och softade. vid 4 åkte vi ner till stan för att möta chin och danjiela på c&l. vi satt där ett tag men sen var det dags att gå till bion, vi tittade på meet the parents: litte fockers. den var helt okej, vissa scener var mycket bättre än andra. jag som sagt kan ju skratta! haha. det var helt klart en helmysig eftermiddag kväll med fina flickor ♥
funderar på att sova tidigt idag, är så trött hela tiden! full späckat dag imorgon.. skola till 14.15, sen möta bea och emelie för en fika och umgås sen hem och byta om fort för att ta mig till friskhuset och senare till duve för lite innebandyträning. glad att jag är igång med massa träning igen :) nu när knät och vaden är okej igen!
godnatt söta bloggläsare!
/felicia

du är bäst papi ♥

Kommentarer

  • MAJAGIRL säger:

    varför skriver du inte om din vurpa!?

    2011-02-01 | 21:41:24
    Bloggadress: http://mmelchersson.blogg.se/
  • KIM :D säger:

    Var har du köpt din hjälm hjärtat?

    2011-02-02 | 19:11:01

Kommentera inlägget här: