Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 13 februari

Kategori: +++

sitter i sängen i mitt rum och breve mig har jag en saknad underbar liten hund! zelinn kom hem igår :) jippi! men tjejen löper så hon är med ett milt ord lite galen. haha. igår när jag kom hem från matchen kom först zelinn hem hit och sen kom bea till mig. vi spenderade kvällen med några sköna grabbar och sen gick vi till mcdonalds och var hemma hos mig runt halv 2. oskar hämtade bea vid halv 5 imorse när han hade slutat jobbat, men jag märkte inte riktigt att hon drog iväg, var lite för trött för att fatta (; en riktigt bra kväll var det iallafall, som alla kvällar med henne!  idag ska jag med mamma ut till forssjö till en av våra valpar och hälsa på. senare kommer familjen barkovic och min bea på middag. sen hittar jag och bea på något kuligt!
ha en fin dag ♥
/felicia
två söta klasskompisar! haha.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    faaaaan vad snygg till höger!!

    2011-02-13 | 23:30:18

Kommentera inlägget här: