Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 26 februari

Kategori: +++

hade en jätte mysig kväll igår med ett skönt gäng! maja,cattis,bea, rickard, emil och oskar kom hem till mig och vi tittade på paranormal activity 2 och åt massa onyttigt. jag som hade feber och sånt var en sån kväll perfekt ju. det var väldigt trevligt faktiskt :) runt 11-12 åkte alla hem. jag somnade så fort jag la mig i sängen. nu sitter jag och väntar på att bea ska bli klar så vi kan gå på en lång promenad med hundarna! jag skulle egentligen jobbat idag men jag har ont i halsen och hostar mycket. kände att det fortfarande inte är så fräscht och stå och hosta när man står i kassa eller driven. men annars mår jag mycket bättre idag. ikväll ska jag umgås med fina flickor, det blir bra det!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: