Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

leave it all behind

Kategori: +++

då var första skoldagen över! världens mest ovärdaste dag.. menmen. efter skolan kom mamsen och hämtade mig, vi åkte och handlade och så. lagade middag hemma och sen gick jag till maja där hon och emma var. jag får fortfarande inte träna.. är fortfarande dålig i halsen och förkyld. men det är på väg åt rätt håll iallafall! så jag spenderade kvällen med dom istället, vi tog en sväng förbi solariumet också.. inte bra det men man känner sig tusen gånger fräschare när man är lite brun!
imorgon är det inte vilken dag som helst, våra favorit twins fyller 18 år! helt galet sjukt.. jag vill också! men stort grattis i förskott till er mina hjärtan ♥
hoppas ni tar körkort snart, hihi. vilka roadtrips det ska bli alltså! cattis vet ju iallafall vart jag och maja vill när du har fått körkortet, hehehehe.
nu ska jag lägga mig och titta på en film! hoppas på att somna för en gång skull i tid.
/felicia

Kommentarer

  • andrea säger:

    tack finaste flisefis!! <3

    2011-03-01 | 20:54:55

Kommentera inlägget här: