Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fortsätter med några dagar som jag missat!

Kategori: +++

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.

1 år sen.. lite förändring är det allt, jag har inte brunt hår och jag har heller ingen bruten handled som jag hade då! haha. hoppas jag kan klara mig utan såna skador detta år :)

Dag 15 – Någonting jag ångrar.

jag ångrar att jag inte tog chansen att bo i stockholm med min pappa och gå på fredrikabremergymnasiet som har innebandy akademin, som jag blev antagen till. sån stor chans i livet sabba jag.. för att bo i katrineholm? haha.. MEN jag ångrar inte att jag träffat alla underbara människor under dom här snart 2 åren. det har varit grymma 2 år, med massa händelser massa nya vänner osv.. så ska inte säga att jag gjorde helt fel val! men om jag tänker på att jag hade velat satsat på innebandyn och nu är det försent. men! nu är nu, då är du. man måste blicka framåt!

Dag 16 – Innehållet i min väska.

innehållet i min väska.. jag hatar att ha väskor! det är det värsta jag vet. jag kan verkligen inte packa normalt, tar med hela garderoben och så dör alltid mina axlar. men dom gångerna jag har väska är om jag har gympa i skolan eller till matcher och träningar. även om jag har 45 böcker, bär jag dom hellre! ryggsäck är grymt skönt, synd bara att det är så otroligt fult. haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: