Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

en känsla man inte kan beskriva i ord

Kategori: +++

fick ett samtal av min pappa idag. han var påväg upp med jobbet till funäsdalen för en liten skidresa över helgen. min farbror var i samma bil. dom hade krockat, och när han sa det ordet fick jag panik och ville bara gråta men han sa lika fort att dom alla var okej, dom hade varit 4 i bilen och två hade bara lite ont i nacken men var ändå iväg och tittade på upp det. pappa och min farbror var okej, lite allmänt ont i kroppen och chockade som man är såklart. jag är så lycklig att dom klarade sig så bra, för om man ser pappas bil ( som var alldeles ny)som är helt kvaddad på båda sidorna kan man inte tro det. en änglavakt hade dom iallafall. jag blir tårögd bara jag skriver om det här.. tänk om det skulle gått lite mer snett, då vet jag inte vad jag hade gjort. om dom hade åkt en halv meter till hade dom åkte ner bland massa träd osv.. och då hade det varit en helt annan sak. jag har ringt pappa 2-3 gånger inom ett par timmar bara för att få höra hans röst och få säga att jag älskar han. jag är så lycklig att det gick bra men ändå så skrämd i hela kroppen för att man tänker så mycket, tänk om det inte hade gått såhär bra.. då hade både min farbror och pappa inte funnits., men vi kan tacka änglarna som skyddade dom idag ♥ gud vad jag älskar er! ♥

Kommentarer

  • OLIVIA säger:

    sv; jag? stanna hemma? tss!

    2011-02-10 | 22:48:30
    Bloggadress: http://oliwiaolsson.blogg.se/
  • sabina säger:

    hjärtat! <3

    2011-02-12 | 16:33:42

Kommentera inlägget här: