Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Kategori: +++

mitt drömbröllop.. hm! jag har två drömbröllop faktiskt. ett på en strand i grekland och ett i sverige i en fin kyrka. jag vill ha en tärna, den tjejkompisen som står mig närmast då och sen vill jag ha små söta barn som kastar fina vita rosblad påväg upp till altaret och likadant om det är på en strand. sen vill jag vara vackrast i världen just den dagen. ett riktigt stort bröllop med massa gäster och allt som hör till. haha.. hör ni hur jag drömmer redan nu? om man frågar mina vänner så tror dom att jag är den som kommer gifta mig helt klart bland oss. men ärligt så tror jag inte att jag kommer göra det. det här låter bittert men det finns inte många bevis i min släkt att det inte håller till döden skiljer oss åt. men man ska aldrig säga aldrig liksom! haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: