Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

boxningsproffs

Kategori: +++

bowlingen gick ju sådär för mig.. haha! kommer aldrig lära mig :) tidigare bestämde jag och bea oss för att dra på ett boxningspass på friskis. det var grymt skönt men ändå otroligt jobbigt. jag hoppas att boxningspasset på friskhuset är minst lika bra! får ta och testa det inom kort. i slutet var man helst slut och man kunde knappt hålla upp armarna längre men ändå var det ett bra pass! menmen. när jag kom hem var en maja och en cattis i min soffa hemma, hihi. mycket trevligt. men cattis åkte hem lika fort, haha. maja ligger just nu breve mig i soffan och vi väntar på att bea ska komma. då ska vi titta på i rymden finns inga känslor! :) imorgon är det jobb som gäller, dock i enbart 3 timmar.. onödigt skulle man kunna kalla det! hehe.
godnatt på er!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: