Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 11 december

Kategori: +++

äntligen är jobbhelgen avklarad. satan i gatan vad jag har ont i fötterna, var ett tag sen jag sprang 934735 gånger upp och ner för alla trappor på båten. gårdagens långpanna gick galant även fast förkylningen och hostan kom ikapp mig efter 10 timmar, så de 4 sista timmar var tunga. men som tur hade jag ett tokskönt företagsgäng som jag var servitris för. det var kul! idag blev vi klara efter brunchkryssningen en timme tidigare så jag och pappa drog iväg till heron för att kika på tower hesit och för att få umgås lite. jag har ju mest jobbat denna helg. passade på att övningsköra lite i sthlm trafiken och motorväg. gick galant de också! just nu ligger jag i sängen uppe i sthlm, ville stanna kvar ett extra dygn. kändes som om det behövdes, så imorgon runt 2 går tåget hem. men innan det ska jag sova ut eftersom det har det inte varit så mycket med den senaste veckan. nej men nu är jag för trött för att sitta vid datorn!
godnatttis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: