Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

sick and tired

Kategori: +++

idag har jag försökt kommit ut ur mitt hus, men det gick inte så bra. men träffade bea en liten stund, tjejen har ju skaffat sig ett körkort! grattis igen bästooo. var tvungen att bli hemskjutsad efter ett tag, mådde som alla andra dagar denna vecka- inte bra. känns som om hela mitt huvud är fullt av snor och det värker som aldrig förr. har tröttnat på det här så sjukt mycket nu, men det blir en lång vilohelg. vi är som sagt lediga på måndag också. superskönt! tror jag blir hemma imorgon med. på kvällen blir det att bara ta det lugnt, om jag mår bättre kanske jag kan umgås med någon också. vi får seee. efter den här veckan är jag super taggad på en hård träningsvecka med mycket nyttig och bra mat! fler kilon ska bort. hihi.


världens bästa mammazelinn! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: