Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i´m strong enough

Kategori: +++

har inte riktigt haft någon ork att skriva något de senaste veckorna.. eller rättare sagt jag vet inte vad jag ville skriva eller vad jag skulle skriva så då blev det inget. det har varit många blandade känslor, men jag har insett att jag är starkare än vad jag själv tror. och att jag har världens bästa vänner. ta åt er♥ glad att jag är just där jag är för stunden och är tacksam för mycket. jag har haft världens finaste jul med världens bästa familj och släkt. det var precis vad jag behövde. jag har träffat mina älskade barndomsvänner kim och alexandra, så glad att jag har er. i tisdags dök en sarah, en stina och en emma upp hemma hos mig. dundermysigt om jag får säga! vi har gått på stan, ätit god mat, pratat, skrattat, gått på bio och bara haft det alldeles perfekt. och idag tog vi tåget hem tillbaka till katrineholm. kvällen har spenderats hos maja med några fina flickor. imorgon ska jag dra med mig maja på stan här i katrineholm för sista shopping innan nyårsafton som förövrigt kommer bli hur kul som helst. nu ska jag slå på några avsnitt av den nya serien revenge som är tokbra! ha det underbart och ta vara på det ni har

Kommentarer


Kommentera inlägget här: