Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 10 augusti

Kategori: +++

igår hände det som absolut inte får hända... min hals svullnade igen och jag fick panik. men som tur va hade jag mina mediciner nära mig för allergierna. fick sova uppe hos kapten och matrosserna. innan var jag lite borta i huvudet så jag lekte kapten och grejer.. haha. bilder som jag inte vill ska komma fram någonstans.. vågade inte sova själv hemma om det skulle bli värre så jag thomas och elin kom och hämtade mig. sov över hos dom och nu ligger jag och elin i varsin säng med varsin dator. funderar att trotsa regnet och ta en tripp till haninge centrum. sen tar jag nog med mig både oskar och elin hem ikväll så har vi myskväll och sen imorgon tar vi och åker stockholm båten istället. vill nog inte vara ute på sjön i 11 timmar när det är halvtaskigt väder. stockholms turen är bara 3 timmar så!
nu önskar jag bara att huvudvärken ska försvinna..och att det ska bli söndag..
ha en fin dag även fast det är sopigt väder!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: