Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 6 augusti

Kategori: +++

jag är slut som människa..nu vill jag verkligen inte jobba mer! en veckaaa tilll kvar, gaaah. menmen bara att bita ihop. idag var jag väldigt sjösjuk.. jätte bra att vara när man jobbar på båt, hihi. men det gick bra ändå. imorgon ska pappa, anna-karin, erik och charlotta åka min båt. ska bli kul! första som kommer och ser när jag jobbar och sliter.efter imorgon är det bara måndag,tisdag, onsdag, lördag & söndag kvar.. som jag längtar tills jag är hemma i katrineholm igen. nu ska jag slå på lite pretty little liars avsnitt sen är det läggdags.
sen får jag ju inte glömma att säga att jag om allt går som det ska, ska jag till thailand i 15 dagar den 3 januari! hihihihihi. hoppas allt går som det ska baraaaaaa :) då kommer jag vara världens lyckligaste i hela världen :)))))
/felicia

SAKNAR EEEER ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: