Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 14 april

Kategori: +++

igår var jag och min klass i sthlm. vi åkte halv 9 på morgonen och kom hem 12 inatt. vi hade det faktiskt riktigt roligt. vi gick på guidad tur i gamla stan, sen var vi på nationalmuseumet och till sist var vi på en teater på stadsteatern. i 3-4 timmar hade vi också fri tid då käkade vi, tittade i affärer, drack chailatte och satt ute med filtar på uteserveringen. alla var helt slut idag i skolan men vi fick lite sovmorgon iallafall! imorgon har jag sovmorgon igen till 11.15 och sen vid 13 slutar vi, inte så illa faktiskt. efter skolan imorgon tar jag tåget till pappa för att sedan spendera helgen i sthlm. ska fira brorsan och umgås med min älskade kusin.
idag tror jag det blir en sallad på coffee med lite brudar och sen träning och promenad lite senare. nu tänkte jag vila ögonen en stund, är sjukt trött!
/felicia

majas sittplats på teatern var en liten extra stol på hörnet som vi skrattade åt mer än något annat. flickan fick ta till våld för att kunna få stolen att öppna sig. sjukt kul!

men hon lyckades iallafall! hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: