Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 5 april

Kategori: +++

godmorgon!
idag har jag sovmorgon till halv 1. men har varit uppe för att plugga på geografin. så trött som jag var imorse har jag nog aldrig varit, det tog hur lång tid som helst för att ens kunna öppna ögonen. haha! men jag har typ sovit 10 timmar, kan vara därför. min kropp är så van att sova högst 6-7 timmar. skola idag mellan 12:25 och 14:15, men efter skolan ska jag göra provet. när jag kommer hem måste jag laga mat, packa och sen fixa med hundarna och dra iväg på samlingen. jag är så taggad tills ikväll! fy sjutton, krossa kvarnen!
ha en bra dag :)
/felicia
min promenad kompis klockan 6 på morgonen och corinne som är här och hälsar på♥

Kommentarer

  • denise :) säger:

    min bebis :D

    2011-04-18 | 13:29:22

Kommentera inlägget här: