Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 26 april

Kategori: +++

jag och maja ligger i min säng och pluggar svenska. prov imorgon! jiihhho. igår färgade jag utväxten.. haha, det blev lite för ljust. men sånt som händer. inget jag gråter för, men det är inte snygggttt alls. senare på kvällen var jag hos maja med massa tjejer och ett par killar och grillade och myste. det var riktigt kul! vi träffade lite annat trevligt folk under kvällens gång. jag hade en toppen kväll och den avslutades hos maja också! idag har vi varit på resia och kollat ännu en gång på resor till alanya! och nu gäller det bara att få dom sista klartecken. om allt går som det ska blir vi 9 tjejer som reser den 13 augusti. kommer bli grymt så kul! min älskade bästis sabina ska med också, hihi! vi drog och åt sallad på c&l och senare kikade vi lite i affärer. jag köpte en klänning som jag nog ska ha på valborg. men nu ska jag fortsätta plugga!
/felicia




Kommentarer


Kommentera inlägget här: