Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 3 april

Kategori: +++

körslget igår var hur grymt som helst! vilken känsla att sitta där live, inte alls i närheten av att sitta hemma.. allt lät så himla mycket bättre! team gabriel var bäst som vanligt. emma hade blivit sjuk under natten till igår så stackaren såg helt utmattad ut innan men när hon väl stod på scen såg hon lika pigg och snygg ut som vanligt. idag satt jag och titta på reprisen och jag såg mig och maja i tv flera gånger, haha. det var kul. tror inte man tänker på det annars, men jag som vet vart vi satt såg direkt. har precis fått massage på vaderna av en massör, hoppas det hjälper nu inför tisdag och onsdag. behöver få bort vad det nu än är som sitter i mina vader.. gör så himla ont så fort jag springer, men när jag blir varm och får massage blir det alltid lite bättre. ikväll hoppas jag att få träffa lite flickor, först ska jag titta klart på filmen jag tittar på och sen plugga geografi som jag inte kan ett skit av. hehe. såå svårt att få in :( men måste kämpa!
här kommer det lite snyggis bilder sen igår!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: