Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 20 april

Kategori: +++

såja! en uppdatering i denna blogg kanske?! haha. göteborg var galet bra, fy sjutton så jag älskar göteborg! där ska jag bo i framtiden helt klart. hihi. jag, bea och emelie gick och shoppade, åt god mat, satt på uteservingar och gick på bio! det var grymt. igår efter vi kommit hem drog jag och bea och var barnvakter åt viggo och anton, vi spelade spel och åt mat. mysigt! runt halv 10 fick jag finbesök hemma av min bästis! sabina kom och var kvar tills idag, vi åkte samma tåg. det tåg som tog mig till sthlm. det var en hemsk resa jag var med om. usch, fastnade i tunnelbanedörren och grejer. men nu är jag hos mina kusiner och jag lever. haha. imorgon blir det skansen men elin och lilla oskar. ska bli hur mysigt som helst. fredag är det dags för jobb här uppe i sthlm, är så nervöööös! menmen, just nu är jag så hungrig. haha. väntar på grillat, mums!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: