Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 23 april

Kategori: +++

väcktes av pappa idag, skulle upp och ha påskäggsjakt. dom skulle iväg och spela golf med en tränare. pappa säger till mig - du kommer aldrig hitta ditt påskägg, när vi kommer hem senare kommer du fortfarande leta! det tog mig 1-2 minuter att hitta det.haha, du är så söt pappa. men det var ett bra gömställe! bara att du har en sån klok dotter ju! han skojade lite med mig också, jag var sur igår för jag inte hittade några toffsar och jag hade med mig hur många som helst hit upp till stockholm. så i mitt lilla påskägget låg det toffsar! haha. sen efter en liten stund plockar han fram en stor fet godispåse! imorgon ska jag ha påskäggsjakt med mamma också, hon istället är en jäckel på att gömma påskäggen. man hittar dom nästan aldrig utan en massa ledtrådar. hundarna är också alltid med och letar med oss! hihi. ikväll är det grillning med familj och släkt från pappas sida. mycket mysigt! imorgon ska min gulliga gammelmormor firas med den andra släkten på mammas sida.
ha en riktigt fin lördag ♥
/felicia

Kommentarer

  • Elin säger:

    Du sa väl att du trodde du inte skulle få påskägg ? :D hihi <3

    2011-04-23 | 12:34:08
    Bloggadress: http://ecosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: