Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

just can´t get enough

Kategori: +++

klockan är nu 00.38 och jag ligger i sängen efter en mycket grym dag! vi vann matchen och jag gjorde två assister och det känns som om jag spelade bra också :) haza var grym i målet! och efter idag vet jag till 100 % att jag och lina hör ihop på planen, har jag alltid vetat men idag insåg andra också det. man kan liksom inte splittra oss, fungerar inte då! vi vann med 6-5 och nu är det 2 kvalmatcher kvar, jäklar vad vi ska vinna! är så sjukt taggad. vill ha tisdag och onsdag nuuuuu (: imorgon åker jag och maja med körlaget bussen till stockholm för att heja på emma och de andra i katrineholmskören. ska bli grymt kul faktiskt! nu ska jag sova och imorgon bitti blir det promenad och kanske lite styrka på gymmet. får se vad jag hinner med!
/felicia

soft tjej i sin nya hatt och solisar! sommaren du är välkommen nu :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: