Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 8 april

Kategori: +++

idag fyller min storebror 20 år! grattis christian ♥

här var du inte stor! hihi.

idag är det fredag, det innebär att jag och alla andra inom katrineholms innbandy har cup. 110 lag har anmält sig så det blir ingen liten cup det här! jag ska själv inte spela i helgen, det klarar inte vaderna av och jag får inte det heller för den delen. jag har små muskelbristningar över hela vaderna så därför vaderna är spända, svullna och ömma.. så nu får jag gå runt med stödstrumpor.. haha. tanten felicia, men det sa doktorn skulle hjälpa och det skulle inte göra lika ont. så 2 veckor ska jag gå med dom där. men för att jag inte ska spela så betyder det inte att jag har en lugn helg, jag har massa sekpass jag ska jobba med. så jag kommer spendera hela helgen där ändå. sen vill jag självklart se mitt lag spela också. nu ska jag fortsätta med att äta frukost. skola till 14 idag! vid 15 ska jag redan vara i hallen, känns sådär..
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: