Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

every single promise i keep

Kategori: +++

åt en grym middag på coffee med emma, stina och maja! jullan kom och gjorde oss sällskap en stund också. var riktigt mysigt. var wonderful att få träffa våran körslaget stjärna emma för en liten stund också. hon är ju så upptagen! jag och maja gick till friskhuset efter och körde lite styrka på gymmet. skönt var det! jag promenade hemåt med maja och bibi men jag mötte upp isadora en stund också. vi gick en liten bit men bestämde oss sen för att bara sitta och prata. vi gungade lite också! så länge sen, grymt kul! haha. min lilla isadora, hela 3 år yngre är du än mig! men jag kan fortfarande inte fatta det. vi är så lika du och jag. åldern är bara en siffra, jag stormtrivs med dig! du är grym ♥
nu ska jag slagga så jag tackar för mig och önskar alla en riktigt fin fredag!
/felicia

Kommentarer

  • Anonym säger:

    I love you Felicia! Världens bästaaaa

    2011-04-15 | 10:46:30

Kommentera inlägget här: