Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 21 september

Kategori: +++

nu har jag verkligen tröttnat på min hals, nu ska mina halsmandlar bort. jag skiter i att läkarna säger att det inte är bra för min allergi osv.. det här är fan värre, jag orkar inte meeer! min röst blir aldrig normal heller, hundarna blir typ rädda om jag pratar med dom och det är mörkt. låter som jag har svalt en häst typ..
jaja,nu ska jag sluta klaga! jag lever och mår rätt så bra annars :)
imorgon blir det att gå till skolan, jag får helt enkelt klara av det bara. sen ner till innebandyn på kvällen, men inte träna. nu ska jag verkligen inte träna tills jag är bra igen på riktigt. känns ju lite illa eftersom jag är den enda målvakten, menmen.. jag vill inte att något ska hända mig.
nu ska jag börja och skriva på ett arbete som jag är lite sent ute med, hehe.
min iphone 4 har kommit, den ni! 4 dagar tog det :)
/f

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej Felicia!

    Krya på dig gumman! Var ett tag sen nu , hoppas allt är bra med dig annars!? Trist med någon nära som gått bort, hemskt! Hörde Zeline skulle ha valpar? :) Eller var de någon annan av era tikar? Skoj iaf, får kika in på er kennelhemsida. :) Ha de gott tjejen! Kram Kram

    2010-09-22 | 17:26:30
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/8508
  • sabbbbe säger:

    har du blivit målis? :D

    2010-09-22 | 21:37:42

Kommentera inlägget här: