Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

the best angel in heaven

Kategori: +++

det var en lång och trött skoldag men inte så tråkig! eftersom projektveckorna är igång :) efter skolan var det bara att cykla hem och gå en lång promenad med hundarna och sen få i sig lite mat. sen var det som alla andra måndagar en innebandykväll. tränade småtjejerna först och sen spelade jag själv match mot torshälla men jag spelade inte så mycket.. fick typ astma anfall, skit läskigt.. hela jag skakade och jag fick inte fram andetagen. måste ta tag i den här skiten nu. blir att besöka sjukhuset ytterligare en gång men det får vänta några dagar.
en assist hann jag med iallafall, hihi. jag tycker att hela laget var grymma, men vi tappade lite i tredje perioden. så det blev 4-6 till dom. aja, nu ska jag jag göra spanska läxan. kors i taket!

/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: