Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 19 september

Kategori: +++

en underbar helg med blandade känslor.. fredagen var riktigt tung, hela dagen rann det tårar och det gjorde ont i hela bröstet. mitt i allt det ledsna kom dunderunderbara bea upp och gjorde oss sällskap här hemma. vi åt tacos och bara hade det allmänt mysigt! hade väldigt svårt att sova men tillslut så somnade jag in, alltid jag och ligga och tänka så mycket! men alla tankar går till dig, per ♥
lördagen började med att åka in till stan och möta upp adam, oskar, bob och rickard blev lite lunch ihop och sen gick jag och beabus vidare och shoppade lite kläder. jag hittade endast ett par leggings och trosor.. chockerande.
bea och jag åkte sen hem och packade om lite och sen drog vi iväg och mötte kim och alexandra. vi bowlade och sen åkte vi hem till kim, åt tacos och hade det otroligt roligt åt alla klipp kim visade oss. skrattade så vi fick ont i magar,käkar osv.. imorse vakna jag av ett sms så jag klev upp, svimmar och spyr! trevlig morgon, sen hade mina halsmandlar blivit 20000 gånger värre och feber hade jag. pappa kom och hämtade oss, blev att sova när vi kom hem en liten stund.. under tiden jag sovit hade bea åkt, och sagt hejdå också. haha, jag minns inte så bra. men pappa och jag tog en tur till akuten och fick höra att vi måste prata med läkarna i katrineholm för mina halsmandlar måste bort, såhär kan man inte ha. 3 halsflussar på 4 veckor, inte mänskligt. eller tydligen för min del. imorgon ska jag åka hem, och egentligen ska jag fira emelie som fyller och sen även träningarna på kvällen. träningana kommer jag missa men ska försöka orka att åka till empan! under fredagen fick jag två helt otroligt grymt bra överraskningar, min pappa har beställt en iphone 4 till mig och min mamma har köpt en cykel. tack mina finaste föräldrar ♥
nu tänkte jag lägga mig och titta på OC.
och jävlar vad det här blev en bok! haha.

/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: