Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

mess up my bed with me

Kategori: +++

runt 5 kom bella och andreas och hälsade på, dom fick sin present som jag skulle gett när jag kom hem från cypern eftersom dom var hundvakt åt zelinn. jag åkte med dom och kollade på andreas när han spelade match på djulö. jag har saknat dom så det var jätte kul och få träffa dom igen! lagade mat när jag kom hem och snart kommer haza hit, hon ska sova här. tror vi ska ut på en liten promenad med hundarna också, så skönt att komma ut lite när jag suttit instängd några dagar nu.
blir nog skola imorgon, känner att jag behöver det :)
men nu ska jag hämta min historia och jobba lite på den. gud vad jag ligger efter i skolan... får panik när jag tänker på det!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: