Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

a big fat smileeee for you

Kategori: +++

jag har nog sveriges otur! halsfluss har jag igen ringde dom och berättade igår kväll. kulikulkul. men som tur är så har jag ätit tabletter som hjälper emot det berättade läkaren. så det blev liksom ingen skola idag heller. lilla hazapaza sov här inatt, hoppas hon inte blir smittad men det tror jag inte. hon verkar ändå inte bry sig! inatt så vaknade jag av att hon säger mitt namn flera gånger, då sa jag- va är det haza? då sa hon- jag trodde du var död, du andades inte. sötnos! jag har svårt och andas men död var jag inte  :)))
gick upp med henne imorse och sen när hon gick tog jag en promenad i skogen med hundarna.
jag känner på mig att min helg kommer bli grym :) hihi.
nu ska jag ta och titta på danish ph!
/f

november förra året, förändras har jag allt gjort!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: