Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 21 oktober

Kategori: +++

jag lever, hihi. men det är ju självklart. tiden efter nu är inte rolig, jag har inte kunnat ätit på snart 2 dygn och jag som älskar mat.. hehe. så ONT gör det! men nu kan det ju bara bli bättre! får hoppas att det går snabbt, orkar inte riktigt med all smärta och så.. min röst är jätte konstig och jag hoppas att min vanliga röst kommer tillbaka, den rösten jag hade för 3 månader ungefär. operationen gick jätte bra. det värsta var nog när jag skulle sövas och jag fick så ont där man har droppet och fick svårt och andas i masken som man sövs av.. då grät jag kan jag säga och jag grät så mamma börja gråta. det gjorde sjukt ont men sen kommer jag inte ihåg så mycket mer, haha. det jag kommer ihåg var på uppvaket efter ett par timmar, innan var jag fortfarande borta. jag hade sagt massa roliga saker till mamma och pappa och sen hade dom snackat om min hals och då hade jag från ingenstans rest mig upp blundandes och öppnat hela käften, ungefär som jag ville visa dom att halsmandlarna var borta nu.. haha, sen direkt efter hade jag somnat igen. jag vaknade riktigt till när jag låg uppe igen på behandlingsavdelningen runt 4 när doktorn kom in till mig och pratade. runt 5-halv 6 åkte vi hem. jag la mig i sängen och somnade fram och tillbaka hela tiden. jag måste ta mina tabletter vid regelbunda tider så jag måste ta tabletterna en gång vid 2 på natten.. lite jobbigt, men hellre det än att jag får hur ont som helst.
ha en bra dag, så får vi se när jag skriver igen!
/f
mamma fotade såklart mig.. haha.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: